JetCat P350 PRO

Ürün Detayları

Giriş
JetCat-P350-PRO-S tipi turbo jet motoru, RC uçakları ve/veya dronlar için bir tahrik ünitesi olarak tasarlanmıştır.
Motor, yağ katkılı yakıtla yağlanır.
Motor, bir BLDC marş motoru), 1x BLDC yakıt pompası, 2x yakıt solenoidi ve elektronik kontrol sistemiyle donatılmıştır
(FADEC tipi). Motor, müşteriye özel gereksinimlere ve farklı çalışma/kurulum
koşullarını karşılamak üzere modifiye edilebilir.

İşlevsel açıklama
JetCat P350-PRO-S, tek kademeli radyal kompresör, halkalı yanma odası, tek kademeli eksenel türbin ve sabit egzoz nozulundan oluşan tek şaftlı bir motordur. Kompresör girişinde, monte edilmiş fırçasız bir marş sistemi vardır. Emme havası radyal kompresör aşamasında sıkıştırılır, radyal ve eksenel difüzörden geçerek yanma odasına girer ve burada buharlaştırılmış yakıtla karıştırılır. Yakıtın yanma odasında yanmasıyla oluşan yanma gazları, tek durumlu eksenel türbin ve egzoz nozulundan atmosfere doğru genişler. Egzoz konisinden çıkan gaz, gerekli itişi üretir. Motorun rotoru, yakıt/yağ karışımıyla yağlanan 2 bilyalı yatağa monte edilmiştir.

Kontrol seçenekleri/elektrik arayüzü
JetCat-PRO motor serisi, en yüksek düzeyde entegrasyon ve maksimum kurulum kolaylığı sağlar.
Motorların çalışması için gerekli tüm çevresel sistemler, motorun ön kaporta altına tamamen entegre edilmiştir.
JetCat P350-PRO-S motor özellikleri/fonksiyonları
Entegre Motor Taraflı Bileşenler:
ECU (elektronik kontrol ünitesi), çıkarılabilir Zemin Destek Ünitesi (GSU) aracılığıyla tamamen programlanabilir
Fırçasız marş motoru ve contasız fırçasız yakıt pompası
Yakıt ve Gazyağı marş solenoidleri
Pompanın akış aşağısında yakıt filtresi (son bariyer filtresi)
Çalışma yüksekliğine göre otomatik motor ayarı sağlayan barometrik yükseklik/basınç sensörü. 4 pimli Molex genleşme konnektörü (örn. duman pompaları/yakıt transfer pompaları/GSU için)
İsteğe bağlı hava tahliye portu (örn. yakıt sisteminin basınçlandırılması için)
Entegre yüksek hız/düşük akım ateşleme sistemi aracılığıyla gazyağı üzerinde doğrudan hızlı başlatma
Yüksek irtifa, havada yüksek uçuş hızı yeniden başlatma yeteneği
Kapatıldıktan sonra otomatik motor soğutma döngüsü.
Tüketilen yakıt/yakıt akış hızı/yakılan yakıt/depoda kalan yakıtın raporlanması
Motor/ECU güç açma/kapama voltaj kontrol sinyali aracılığıyla  Harici güç anahtarları gerekmez
Motor emniyet kapatma girişi, (uçuş) sonlandırma sistemi aracılığıyla anında motor kapatma için. Bu, yakıt pompasına giden gücü kesecek ve emniyet solenoid valflerini kapatacak ve ECU açık kalırken (devam eden veri raporlaması ve/veya motor soğutması için) her durumda motoru durduracaktır.
Tüm akımların/voltajların (örn. besleme voltajı/akımı, pompa tahrik voltajı) ve tüm motor ömrü parametrelerinin/ayar noktalarının izlenmesi ve raporlanması. Yakıt besleme hatlarının otomatik doldurulması/temizlenmesi için otomatik yakıt temizleme özelliği. Yakıt motora ulaştığı anda temizleme otomatik olarak sona erecektir.
Yüksek performanslı seramik yataklar

 

Teknik Özellikler:

ame Value
Pressure ratio 3,8
Mass flow (kg/s) 0,65
Consumption Full load (ml/min) 1185
Consumption idle (ml/min) 148
Weight [g] 2890
Dimensions of the diameter (mm) 136
Length (mm) 350
Battery recommendation LiPo 3s
Carton dimensions (LxWxH; cm)
Exhaust gas temperature (°C) 480-750
Idle speed (1/min) 30000
Max rpm (1/min) 105000
Thrust at idle (N) 15,5
Thrust @ maxRpm (N) 360
Exhaust gas velocity (km/h) 2000
Exhaust gas power output (kW) 100
SFC @ maxRpm (kg/Nh) 0,158

Diğer Ürünlere Göz Atın